NEA

Volkswagen, το XL1 βάση για το μέλλον!

Volkswagen-XL1_2014_1000 (3)

Με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο η γερμανική εταιρία αναμένεται να επενδύσει στην υβριδική κίνηση στις μικρές κατηγορίες…

Φήμες στο διαδίκτυο κάνουν λόγο για υβριδική έκδοση του up! την οποία θα δούμε σε περίπου δύο χρόνια. Η εν λόγω κίνηση ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη από την στιγμή που ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πόλης εξακολουθεί να ταλανίζεται από το θέμα της αυτονομίας ενώ μία κλασική πετρελαιοκίνητη έκδοση δεν θα είχε νόημα (κυρίως λόγω κόστους). Τι θα λέγατε, όμως, αν υπήρχε ένας κόμπακτ δικύλινδρος ντίζελ που να υποβαστάζεται από έναν δυνατό ηλεκτροκινητήρα; Ένα plug-in υβριδικό πόλης που να διαθέτει ηλεκτροκίνηση για 50 km και μέγιστη αυτονομία κοντά στα 500 km με την συνδρομή της ΜΕΚ;

Κόντρα στην κατανάλωση…

Volkswagen-XL1_2014_1000 (15)Με λίγα λόγια αυτή είναι η διάταξη του πρωτότυπο XL1 που συνδυάζει 800 cc TDI με απόδοση 35 kW σε σύζευξη με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 20 kW που αντλεί ενέργεια από μπαταρίες φορτίου 5,5 kWh. Μία τέτοια διάταξη τοποθετημένη κάτω από το καπό του up! θα μπορούσε να χαρίσει ελάχιστη εργοστασιακή κατανάλωση κατά NEDC μόλις 1 lt/km, σύμφωνα με λεγόμενα ιθύνοντος της VW που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του. Σημειώστε πως το XL1 έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,189, το απόβαρο δεν ξεπερνά τα 795 kg, τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε 12,7 sec ενώ η τελική είναι 160 km/h.

Πάντως, θα πρέπει να πούμε πως το caroto.gr είχε αποκαλύψει από πέρυσι τον προγραμματισμό μίας υβριδικής ντίζελ έκδοσης με τις πληροφορίες μας να επιβεβαιώνονται με τον καιρό. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό άρθρο καθώς και περισσότερες λεπτομέρειες για το πρωτότυπο XL1 (θα παραχθούν 50 κομμάτια με άγνωστη τιμή πώλησης, κατόπιν παραγγελίας μπορεί να υπάρξει και άλλη παραγωγή) του οποίου το σύστημα πρόωσης θα αποτελέσει την βάση για υβριδικές εκδόσεις του γκρουπ αφού ας μην ξεχνάμε πως υπάρχουν και τα Seat Mii και Skoda Citigo.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button