NEA

Volvo V40 Polestar με 200 ίππους!

VOLVO V40 T4 R-DESIGN POLESTAR 2

Μετά το περιπετειώδης Cross Country μία ακόμη έκδοση έρχεται να διευρύνει την γκάμα του σουηδικού μικρομεσαίου ζητώντας από 26.500€ (με απόσυρση).

VOLVO V40 T4 R-DESIGN POLESTAR 1H ειδική έκδοση T4 R-Design Polestar του Volvo V40 συνδυάζει τον αναβαθμισμένο 1.600άρη κινητήρα με το πακέτο εξοπλισμού R-Design σε δελεαστική τιμή πώλησης. Συγκεκριμένα, ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.600 cc έχει δεχθεί πρόγραμμα αύξησης της ισχύος από την Polestar (επίσημου συνεργάτη της Volvo στους αγώνες αυτοκινήτου). Ως αποτέλεσμα, η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί από τους 180 στους 200 PS ενώ η ροπή από τα 240 έχει αυξηθεί στα 295 Nm. Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, δεν αυξάνεται η τυποποιημένη  κατανάλωση καυσίμου, ούτε η εκπομπή ρύπων ενώ και η εγγύηση του αυτοκινήτου παραμένει αμετάβλητη.

Το αμάξωμα της εν λόγω έκδοσης ξεχωρίζει από το τετράγωνο σηματάκι της Polestar, το χρωμιωμένο περίγραμμα της μάσκας, το σπόιλερ στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, τις λεπτομέρειες «βουρτσισμένου» αλουμινίου, τον πίσω διαχύτη με τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων και τις 5άκτινες ζάντες 17″ ή 18″. Εκτός από το έντονο Rebel Blue χρώμα, ο αγοραστής του V40 R-Design έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε επτά ακόμα εξωτερικές αποχρώσεις.

Ο διαδραστικός ψηφιακός TFT πίνακας οργάνων που εξοπλίζει το V40 είναι διαθέσιμος και στο V40 Τ4 R-Design Polestar. Το κόστος -όπως και στο «απλό» V40- είναι 392 € και παραμένει η δυνατότητα επιλογής 3 διαφορετικών διαμορφώσεων & λειτουργιών του πίνακα οργάνων. Η διαφορά στην R-Design Polestar έκδοση είναι ότι στη θέση Elegance η καφέ απόχρωση έχει αντικατασταθεί από το μπλε αγωνιστικό (racingblue) χρώμα, αντανακλώντας τη φιλοσοφία της έκδοσης αυτής.

H βελόνα αργοπεθαίνει…

volvo-v40-r-design-2Στο εσωτερικό, δεσπόζουν τα νέας γενιάς καθίσματα R-Design που συνδυάζουν το μαύρο ύφασμα Nubuck με το διάτρητο δέρμα, ενώ και εδώ τον ξεχωριστό χαρακτήρα του αυτοκινήτου δηλώνει το λογότυπο R-Design με το μπλε “R” κεντημένο στις πλάτες. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται φυσικά και δερμάτινα καθίσματα. Το περιβάλλον του οδηγού πλαισιώνεται επίσης και από τιμόνι με ειδική για το μοντέλο σχεδίαση, καθώς και λεβιέ ταχυτήτων και σπορ πεντάλ.

Ως γνωστό, το νέο Volvo V40 διατίθεται είτε με το στάνταρντ Dynamic Chassis είτε με το κατά 10mm χαμηλωμένο και πιο άκαμπτο, προαιρετικό Sport Chassis.  Ειδικά στην έκδοση R-Design ταιριάζει γάντι το Sport Chassis, η εξέλιξη του οποίου έχει γίνει σε συνεργασία με τον Σουηδό οδηγό αγώνων της ομάδας Volvo Polestar Black R, τον Ρόμπερτ Ντάλγκρεν (Robert Dahlgren).

Ελατήρια και αμορτισέρ διαθέτουν πιο σκληρές ρυθμίσεις, γεγονός που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο περισσότερη ακρίβεια στο χειρισμό και στον οδηγό μεγαλύτερη απόλαυση και έλεγχο. Τα εμπρός γόνατα McPherson έχουν αμορτισέρ με άξονες εμβόλων 25 mm, ίδιους με αυτούς του Volvo S60 ενώ στο πίσω μέρος, το V40 Τ4 R-Design Polestar διαθέτει αμορτισέρ μονού σωλήνα, στα οποία η απόσβεση κατά την συμπίεση και την επαναφορά πραγματοποιούνται μέσω της ίδιας βαλβίδας. Αυτό δημιουργεί μικρότερη σε μήκος και ταχύτερη ροή του λαδιού, κάτι που με τη σειρά του σημαίνει ότι το αμορτισέρ αντιδρά πιο γρήγορα ενώ οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν μεγαλύτερη διατομή.

Volvo, πλήρης ανανέωση!

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!