NEA

Έτοιμα τα υβριδικά Range Rover!

Range-Rover-Hybrids-IAA-2013 (1)

Η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε πως από τον Σεπτέμβριο θα είναι έτοιμες οι υβριδικές ντίζελ εκδόσεις των Range Rover…

Κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει την Land Rover πως δεν «ψάχνεται» στην ηλεκτροκίνητη μιας και πριν από μήνες είχε παρουσιάσει το ηλεκτρικό Defender. Ενώ μάλλον θα απορείτε τι νόημα μπορεί να έχει ένα τέτοιο μοντέλο, η θυγατρική πλέον του ινδικού ομίλου Tata ανακοίνωσε την διάθεση των υβριδικών Range Rover και Range Rover Sport από το φθινόπωρο.

Η εταιρεία επέλεξε την συνέργεια ενός σχετικά μικρού ηλεκτροκινητήρα 35kW (με ροπή 170Nm) με έναν V6 diesel κινητήρα μαζί με μπαταρίες ιόντων λιθίου και ενός αυτόματου κιβωτίου ZF 8 σχέσεων. Το πακέτο του ηλεκτροκινητήρα με τις μπαταρίες ζυγίζει μόλις 120 κιλά όμως είναι περιορισμένης ευθύνης. Ουσιαστικά λειτουργεί επικουρικά στο έργο του πετρελαιοκινητήρα δίνοντας ροπή και ισχύ εκεί που χρειάζεται περιορίζοντας παράλληλα την συνολική κατανάλωση και τους εκπεμπόμενους ρύπους. Το Range Rover Hybrid μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 1,6 km με ταχύτητα έως 48 km/h.

Η συνδυαστική ισχύ προσεγγίζει τους 340 PS/6.000 rpm. με την ροπή να είναι θηριώδης φθάνοντας στα 700 Nm παραγόμενη μεταξύ 1.500 και 3.000 rpm. Το υβριδικό σύστημα προσφέρει στο σκαρί του Range Rover μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων έως και 26%! Η μέση κατανάλωση προσδιορίζεται στα 6,4 lt/100km ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στο εκπληκτικό επίπεδο των 169 g/km. Οι συγκεκριμένες επιδόσεις είναι καλύτερες από τα ανταγωνιστικά υβριδικά μοντέλα Lexus RX και Porsche Cayenne που όμως εφοδιάζονται με βενζινοκινητήρες. Αντιστοίχως, η επιτάχυνση 0-100 πραγματοποιείται σε 7 sec με την τελική ταχύτητα να φθάνει στα 218 km/h. Καθόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 2.394 kg!

Στα πλαίσια της παρουσίασης των υβριδικών εκδόσεων Range Rover, τρία ειδικά διασκευασμένα αυτοκίνητα θα ξεκινήσουν από την ιστορική έδρα της εταιρείας στο Solihull για να καλύψουν μια απόσταση 16.000 km διαμέσου 12 χωρών με κατάληξη την Βομβάη της Ινδίας όπου βρίσκεται η έδρα της Tata. Το όλο εγχείρημα βαφτίστηκε «Silk Trail 2013», χρησιμοποιεί κάποιους παλαιούς δρόμους του μεταξιού και αποτελεί μια περιπέτεια σαν εκείνες που έχουν καταγράψει επί 20 χρόνια τα μοντέλα Land Rover στο Camel Trophy.

Με τη συνεργασία του carzine.gr

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button