NEA

Ντόρτια στη Νέα Υόρκη για την Ford.

Ford Focus Sedan 2015 debuts New York (3)

Στην αμερικανική έκθεση η Ford θα παρουσιάσει την τετράθυρη εκδοχή του ανανεωμένου Focus…

Ford Focus Sedan 2015 debuts New York (1)Με την ετικέτα του δημοφιλέστερου -από πλευράς πωλήσεων- μοντέλου για το 2013, το Focus θα συνεχίσει ανανεωμένο την πορεία του στην ελληνική αγορά, προς τα τέλη του χρόνου. Είχε παρουσιαστεί επίσημα στο σαλόνι της Γενεύης (στις hatch και wagon εκδόσεις) και στη Νέα Υόρκη (18-27 Απριλίου) θα κάνει ντεμπούτο και η τετράθυρη έκδοση μαζί με το επίσης ανανεωμέν Focus Electric. Όπως είναι φυσικό, τα νέα στοιχεία αφορούν στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, στη νέα μάσκα και σε διάφορα άλλα σημεία του αμαξώματος ώστε αυτό να φαίνεται πιο φρέσκο.

Ford Focus Sedan 2015 debuts New York (2)Στο εσωτερικό συναντάμε ανάλογο ύφους βελτιώσεις με σημαντικές αναβαθμίσεις σε ότι αφορά τον τεχνολογικό εξοπλισμό (MyFord Touch, SYNC κ.α.) και την συνδεσιμότητα με smartphones. Στάνταρ είναι η κάμερα οπισθοπορείας (στις ΗΠΑ θα είναι υποχρεωτική από το 2018) ενώ σχετικά με την γκάμα των κινητήρων τα μεγάλα νέα για τους Αμερικανούς αφορούν στην εκεί έλευση του 1.0 Ecoboost με τους 125 ίππους. Κάτι εντελώς επαναστατικό για μία χώρα η οποία μέχρι πριν από μερικά χρόνια θεωρούσε τα SUV ως αυτοκίνητα πόλης και τους V6 κινητήρες ως βασικές εκδόσεις…

[accordion close=”1″ title=”Περισσότερα από την Ford“]Η Ford αναβάθμισε επίσης το δημοφιλές σύστημα αποφυγής συγκρούσεων Active City Stop, που ασκεί αυτόματα πίεση πέδησης για να περιορίσει τις επιπτώσεις σύγκρουσης με χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη. Τώρα το Active City Stop λειτουργεί με ταχύτητες μέχρι 50 km/h.

Η Ford λανσάρει επίσης στην Ευρώπη το σύστημα Pre-Collision Assist. Αυτό λειτουργεί όπως το Active City Stop αλλά με πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια ανίχνευσης για να υποστηρίξει τον οδηγό σε υψηλότερες ταχύτητες, για παράδειγμα στον αυτοκινητόδρομο, προειδοποιώντας τον οδηγό και εάν χρειαστεί ενεργοποιώντας τα φρένα.

Η σημερινή τεχνολογία Adaptive Cruise Control επιτρέπει στους οδηγούς του Focus να διατηρούν μία ορισμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Για περιπτώσεις όπου το Adaptive Cruise Control δεν είναι ενεργό, η Ford λανσάρει τώρα στην Ευρώπη για πρώτη φορά το νέο Distance Alert & Indication system, που επιτρέπει στους οδηγούς να ορίζουν την επιθυμητή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

Ένα νέο πακέτο τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού βασισμένο σε αισθητήρες πετυχαίνει νέα επίπεδα άνεσης για τους πελάτες του Focus και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Cross Traffic Alert, που προειδοποιεί τους οδηγούς για διερχόμενα οχήματα όταν βγαίνουν με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης,  Perpendicular Parking, μία νέα hands-free τεχνολογία παρκαρίσματος που βασίζεται στο σύστημα Active Park Assist του σημερινού Focus και βοηθά τους οδηγούς να παρκάρουν με όπισθεν παράπλευρα σε άλλα οχήματα, επιπλέον των παράλληλων χώρων στάθμευσης και το Park-Out Assist, που βοηθά στη αποφυγή εμποδίων καθώς το όχημα εξέρχεται από παράλληλο χώρο στάθμευσης.

Το Focus θα είναι το πρώτο Ευρωπαϊκό όχημα Ford με σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 με φωνητική ενεργοποίηση που παρέχει πρόσβαση σε συστήματα ήχου, πλοήγησης, ελέγχου κλιματισμού και τα συμβατά κινητά τηλέφωνα. Πιέζοντας απλά το μπουτόν φωνητικού ελέγχου και λέγοντας ‘I’m hungry’ (Πεινάω) εμφανίζεται μία λίστα τοπικών εστιατορίων και στη συνέχεια ο οδηγός λαμβάνει οδηγίες πλοήγησης που τον κατευθύνουν σε όποιο από αυτά επιλέξει.

Το Νέο Focus θα εφοδιάζεται επίσης για πρώτη φορά με την τεχνολογία MyKey της Ford. Με αυτή, οι ιδιοκτήτες μπορούν να προγραμματίζουν ένα κλειδί – συνήθως για νεαρούς οδηγούς – που περιορίζει την τελική ταχύτητα, μειώνει τη μέγιστη ένταση του ηχοσυστήματος, ή το απενεργοποιεί πλήρως, εάν ο οδηγός και οι επιβάτες δεν φοράνε ζώνες ασφαλείας.

Το βελτιωμένο Adaptive Front Lighting System ρυθμίζει τις δέσμες των νέων προβολέων Bi-Xenon HID (High-Intensity Discharge) σύμφωνα με τις οδικές συνθήκες. Το σύστημα αξιολογεί το φωτισμό περιβάλλοντος γύρω από το αυτοκίνητο, καθώς και αντικείμενα που βρίσκονται στο δρόμο μπροστά και στη συνέχεια προσαρμόζει τη γωνία δέσμης και την ένταση των προβολέων σε μία από τις επτά ρυθμίσεις ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία διεύθυνσης και την απόσταση από το αντικείμενο μπροστά.[/accordion]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button