NEA

Honda HR-V …με τη βούλα.

Honda-HR-V_2015_1000-01 (3)

Η ιαπωνική εταιρία επιβεβαίωσε και επισήμως την επιστροφή των λογότυπων του H-RV που κάνει πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη….

Honda-HR-V_2015_1000-01 (1)To Honda HR-V ήταν ένα από τα πιο παρεξηγημένα SUV αλλά και ένα από τα πιο προχωρημένα καθώς ήταν αυτό που με κόμπακτ διαστάσεις, 1.600άρη κινητήρα και κίνηση στους εμπρός τροχούς, έδινε το στίγμα για τα crossover του μέλλοντος. H παραγωγή του κράτησε για επτά χρόνια (1999-2006) και η Honda πολύ σοφά επαναφέρει τα διακριτικά HR-V με το μικρότερο της SUV (το Vezel στην Ιαπωνία) που από τα τέλη του έτους θα συντροφεύει το αξιόλογο και μεγαλύτερο CR-V.

Honda-HR-V_2015_1000-01 (2)Η δημοφιλέστερη έκδοση αναμένεται να είναι η ντίζελ 1.6 i-DTEC αλλά η βασική έκδοση κατά πάσα πιθανότητα θα εξοπλίζεται με το νέας γενιάς τούρμπο μοτέρ 1.000 κ.εκ. Θα υπάρξει και υβριδική έκδοση με κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.500 κ.εκ. ισχύος 132 ίππων που θα συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 22 kW με την συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 152 ίππους. Όσον αφορά στην μετάδοση παραμένει ερωτηματικό αν θα υπάρξουν και τετρακίνητες εκδόσεις πέρα από την

Το υβριδικό HR-V θα έχει και το νέο αυτόματο κιβώτιο i-DCD της Schaeffler (διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις), που επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για 3,5 χιλιόμετρα, καθώς θα διαθέτει ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα. Επίσης θα είναι και το πρώτο Honda με την καινούργια τετρακίνηση Real Time AWD, με πλήρως ηλεκτρονικό και αυτόματο έλεγχο της κατανομής της ροπής στους δύο άξονες με τη βοήθεια ηλεκτροϋδραυλικού συμπλέκτη.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button