NEA

Honda, έφτασε η ώρα…

Honda-Vezel-2

Κάλλιο αργά παρά ποτέ; Έστω και έτσι η ιαπωνική εταιρία αναμένεται να πάρει τα πάνω της στα επόμενα -τουρμπισμένα για αυτή- χρόνια…

Η αλήθεια είναι πως η Honda βρισκόταν σε μία μικρή σύγχυση τα τελευταία χρόνια. Κοιτάς το νέο Civic και το προηγούμενο και αντιλαμβάνεσαι το χάσμα απόψεων ανάμεσα στις δύο γενιές. Βλέπετε, πίσω από κάθε μοντέλο υπάρχουν άνθρωποι που αποφασίζουν πως θα είναι και τι θα είναι. Προσπερνώντας το αντρικό S2000 και τα Type-R τα πράγματα άρχισαν να μπερδεύονται στο μίξερ με το πράσινο προφίλ της εταιρίας αφήνοντας κατά μέρος την σπορ παράδοση.

Αυτή τη φορά όμως η Honda φαίνεται να θέλει να καλύψει το χαμένο έδαφος. Μία Honda που θα επιστρέψει στην Formula 1 και επιτέλους ασπάζεται το δόγμα της υπερτροφοδότησης, είτε μας αρέσει, είτε όχι. Βασικά, έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα στην Ευρώπη είναι αδύνατο για ένα κατασκευαστή να μην ακολουθήσει το downsizing και αυτό κατά την γνώμη μου θα αποτυπωθεί στους νέας γενιάς TURBO VTEC.

Φυσικά, τα παραπάνω δεδομένα θα είναι αχρείαστα αν δεν υπάρχουν μοντέλα. Το έδαφος ήδη καλλιεργεί το νέο CR-V που διατίθεται στην χώρα μας ενώ τέλη 2014 θα ακολουθήσει το νέο Jazz. To 2015 θα δούμε ένα κόμπακτ crossover που για την ώρα το γνωρίζουμε σαν Vezel ενώ τέλη της ίδιας χρονιάς θα κάνει πρεμιέρα –επιτέλους μετά από τόσο καιρό- το νέο NSX. Νωρίτερα θα έχουμε δει το νέο Civic Type-R και ήδη η ιαπωνική εταιρία θα έχει αφήσει πίσω της μια υποτονική περίοδο που προφανώς επέλεξε για ως αντίβαρο στην παγκόσμια κρίση…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button