NEA

Καταργείται η έκδοση BMW i3 REX(;)

Πληροφορίες θέλουν την γερμανική εταιρία να καταργεί την έκδοση του i3 με τον επαυξητικό κινητήρα…

Για την έκδοση i3 REX μπορείτε να διαβάσετε στην συγκριτική μας δοκιμή με το Audi A3 e-tron. Πρόκειται για μια έκδοση με ένα μικρό βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σαν γεννήτρια και όταν η μπαταρία αδειάσει (εκτός και αν επιλέξει ο οδηγός τη λειτουργία του νωρίτερα). Σε αυτή την έκδοση αντιστοιχεί περίπου το 1/3 των πωλήσεων i3 στην Ευρώπη και παρόλο που κοστίζει περισσότερο. Προφανώς οι οδηγοί του i3 να νιώθουν μεγαλύτερη σιγουριά γνωρίζοντας πως υπάρχει η εναλλακτική και έμμεση κίνηση με βενζίνη.

Ωστόσο, στην BMW μάλλον έχουν αντίθετη άποψη και θεωρούν πως οι νέες εκδόσεις i3 και i3S που παρουσιάστηκαν στο Παρίσι με τα +300 χιλιόμετρα αυτονομίας καλύπτουν αυτή την ανασφάλεια. Πάντως, ισχύει και η πιο πρόσφατη πληροφορία πως το i3 REΧ θα συνεχίσει να πωλείται στις ΗΠΑ και πως στην Ευρώπη καταργείται ελέω WLPT. Στην κατεύθυνση αυτή μεγάλο ρόλο έπαιξε και η συνεχής επέκταση του δικτύου ταχυφόρτισης.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Καλα κανει η εταιρεια και καταργει το συστημα R.ex. , γιατι με την υπαρξη ΜΕΚ ανεβαινει κι αλλο το κοστος και μιλαμε πλεον για υβριδικο… η την κανουμε την οικολογικη στροφη η δεν την κανουμε! Ομως γιατι δεν αντικαθιστα την μικρη ΜΕΚ με φωτοβολταικα στην οροφη, το καπω και το πανω μερος απο τις πορτες? Δεν λεω να γινει αμιγως ηλιακο, επαναφορτιζομενο θα ειναι παλι, αλλα τα φ/β θα βοηθουν και θα επεκτεινουν κι αυτα την αυτονομια φορτισης

    1. Η εκδοση REX δεν έχει τοσο νοημα οικολογικό αλλά πρακτικό. Μπορει καποιος καλιστα να κινείται ως EV και να το φορτιζει. Και να χρησιμοποιήσει το μοτέρ μονο οταν αδειασει η μπαταρια και την ξαναβάλει στην πρίζα ή ξαναγεμίσει με καύσιμο. Τα φωτοβολταικα οροφης δινουν ελαχιστη ενεργεια π.χ. 2-3 χλμ την ημέρα και κοστιζουν συν το κοστος. Το Pius ηταν το πρωτο με φ/β και δινει ρευμα ισα για το κλιματισμο. Ημουν στην παρουσιαση πριν απο κατι χρονια και ενας τεχνικος απο την πανασονικ μου ειπε πως στο μελλον σε ενα EV τα φ/β θα μπορουν να δινουν καμια 10αρια χλμ/ημερα με φουλ ηλιο. Κατι που μπορει καποιος να πετυχει με εξυπνη EV οδηγηση και ανακτηση ενεργειας. Γενικα η διακοπτωμενη μορφη ενεργειας εχει τα θεματα της, ειδικά οταν μιλαμε για αυτοκινητο.

      1. Για το ηλιακο αεροπλανο και το ηλιακο ωκεανογραφικο πλοιο, που πετανε/πλεουν ασταματητα, μερα – νυκτα εχεις ακουστα? Πριν καποιους μηνες μου ειπε καποιος απο την Wartsila, κατι που δεν τον συμφερει γιατι η Wartsila κατασκευαζει πετρελαιοκινητηρες πλοιων, οτι υπαρχουν πλεον κι εμπορικα ηλιακα πλοια στο εξωτερικο,χωρις ΜΕΚ και χωρις οτε σταγονα καυσιμο.

            1. Έχω την εντύπωση πως όλα αυτά για δελτία ειδήσεων μια χαρά είναι. Πρακτικά όμως δεν προσφέρουν κάτι. Αυτό που θέλω να πω είναι πως πατέντες, έξυπνες λύσεις, πρωτότυπες μηχανές και ιδέες υπάρχουν χιλιάδες. Η πρακτικότητα, το κόστος, η αξιοπιστία, η αποδοτικότητα, η χρηστικότητα κ.α. ειναι αυτές που πραγματικά ενδιαφέρουν τον καταναλωτή. Τα υπόλοιπα είναι για πειραματισμους για το μέλλον :-)

              1. Ειπες την λεξη κλειδι: Το κοστος. Αν η οικολογια ηταν ακριβη, τοτε πολυ λιγοι θα προσχωρουσαν στην προσπαθεια απεξαρτησης απο τα ορυκτα καυσιμα. Ειναι βεβαια ακριβη στο βαθμο που ειναι ακριβη κι η νεα τεχνολογια, ειδικα αμα κουβαλαει ωρες και χρηματοδοτησεις ρ&δ, κλπ. Ομως, αυτο που υποσχεται παντα ειναι η αποσβεση του παραπανω κοστους απο την μη καταναλωση ή την λιγοτερη καταναλωση καυσιμου. Αλλιως θα ειχαμε μεινει ακομα στην εποχη του καρμπυρατερ, του περιστροφικου διανομεα με τις πλατινες, ή την αντλια εγχυσης μπος με τα εμβολακια για τους ντηζελ. Σκεψου, ισως εκει να ειχαμε μεινει, αν δεν ειχε γινει ποτε καμια πετρελαικη κριση και το πετρελαιο με ολα τα παραγωγα του εξακολουθουσαν να ειναι παμφθηνα

                1. Φίλε μου όλα παίζουν ρόλο. και το κόστος, και η αξιοπιστία, και η αποδοση, και.. … Τι να το κάνεις αν κάτι ειναι φτηνό και χαλάει; Αν ειναι αξιοπιστο αλλά δεν ειναι αποδοτικό; Αν ειναι αποδοτικό και κοστίζει πάρα πολύ; Όλα μετρανε σε ενα προιοντικο σχεδιασμό. Ολα παιζουν ρολο ακομη και οι συγκυριες (βλεπε dieselgate και ηλεκτροκινηση).

                  1. Ενταξει, γενικως δεν μπορεις να τα’χεις ολα…Οπως λεει κι ο λαος¨ο,τι πληρωνεις παιρνεις”. Με την τεχνολογια ομως παρατηρω κατι: οσο προχωραει, τοσο πιο αξιοπιστα και χαμηλου κοστους πραγματα φτιαχνει.Το dieselgate ειναι απλως η αφορμη, στην πραγματικοτητα οι ΜΕΚ ειναι πολυπλοκες με υψηλο κοστος κατασκευης, ενω για μας τους κατοχους οχηματων ειναι ενα εξοδο για συντηρησεις και συχνες βλαβες, οποτε η ηλεκτροκινηση θα οφελησει και τις δυο πλευρες.

          1. Οριστε και το ερευνητικο καταμαραν με ηλιακη και αιολικη ενεργεια. Η περισευαμενη ενεργεια απο τις ηλιολουστες και μποφορατες ημερες, αποθηκευονται και στις μπαταριες, αλλα και παραγοντας υδρογονο, που χρησιμοποιειται σε κυψελες ανταλλαγης πρωτονιων για την παραγωγη ρευματος. Προς το τελος δειχνει και λιγο το ηλιακο αεροπλανο

            https://youtu.be/aMMFAu8hoHQ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!