MENOYNEA

Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Στην Ευρώπη υπάρχουν αρκετά πλέον ηλεκτρικά αυτοκίνητα συν αυτά που θα λανσαριστούν στους αμέσως επόμενους μήνες.

Κοινός παρονομαστής για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η πικάντικη τιμή πώλησης τους, η οποία σταδιακά θα μειώνεται. Όπως συμβαίνει σε κάθε νέο προϊόν, κυρίως λόγω της πιο εντατικής παραγωγής τους η οποία θα μειώσει το κατασκευαστικό κόστος. Επίσης οι επιδοτήσεις θα γίνουν πιο γενναίες.

Αλλά υπάρχει και κάτι αρκετά πονηρό, η ταυτόχρονη αύξηση των συμβατικών αυτοκινήτων ελέω ρύπων ώστε να μειωθεί η διαφορά κόστους και φαινομενικά τα ηλεκτρικά να μοιάζουν πιο φτηνά (πρακτικά τα συμβατικά θα είναι αυτά που θα έχουν ακριβύνει με την κατηγορία που απειλείται περισσότερο να είναι αυτή του Hyundai i10, VW up!, Citroen C1 κ.α., η οποία θα μετασχηματιστεί σε ηλεκτρική και θα ενοποιηθεί με την αμέσως επόμενη.

Με αφορμή την δήλωση του CEO της Opel πως το επόμενο Corsa θα είναι μόνο EV, υποθέτω πως λόγω της ηλεκτρικής διάταξης θα μπορούσε ένα τέτοιο μοντέλο να έχει τις διαστάσεις ενός mini και να προσφέρει τους χώρους ενός supermini. Επίσης, στα επόμενα χρόνια θα δούμε το κλίμα να αντιστρέφεται κατά της μόδας των SUV. Πάντως, είναι μακράν γελασμένοι όσοι πιστεύουν πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξαφανιστούν…

Αλλά ας μην ξεφύγω παραπάνω και ας εστιάσουμε στα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και επειδή το καλύτερο είναι σχετικό και συνήθως αφορά στο ακριβότερο, ας τα κατατάξουμε με κριτήριο ποιο είναι αυτό που μπορεί να πάει πιο μακριά με μία μόνο φόρτιση (δηλ. βάσει αυτονομίας).

Το caroto.gr έχει οδηγήσει περιστασιακά τα περισσότερα ηλεκτρικά από τα παρακάτω, αλλά δίχως να έχει τη δυνατότητα μιας πλήρους δοκιμής. Για αυτό επικαλούμαστε τις μετρήσεις του βρετανικού περιοδικού Autocar που τα δοκίμασε σε πραγματικές συνθήκες.

Hyundai Kona Electric,
μπαταρία 64 kWh,
αυτονομία 414 χιλιόμετρα

KIA e-Niro,
μπαταρία 64 kWh,
αυτονομία 405 χιλιόμετρα

Jaguar I-Pace,
μπαταρία 90 kWh,
αυτονομία 405 χιλιόμετρα

Tesla Model 3,
μπαταρία 75 kWh,
αυτονομία 382 χιλιόμετρα

Tesla Model X,
μπαταρία 90 kWh,
αυτονομία 373 χιλιόμετρα

Mercedes-Benz EQC,
μπαταρία 80 kWh,
αυτονομία 333 χιλιόμετρα

Tesla Model S,
μπαταρία 75 kWh,
αυτονομία 326 χιλιόμετρα

Audi e-tron,
μπαταρία 95 kWh,
αυτονομία 314 χιλιόμετρα

Tesla Model 3 Standard,
μπαταρία 55 kWh,
αυτονομία 290 χιλιόμετρα

BMW i3 120Ah,
μπαταρία 42,2 kWh,
αυτονομία 264 χιλιόμετρα

Πέρα από τα παραπάνω ηλεκτρικά με τις μεγάλες μπαταρίες υπάρχουν και τα εξής παρακάτω. Αναφέρουμε τις θεωρητικές τιμές αυτονομίας των βασικών εκδόσεων μαζί με κάποια μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν από το νέο έτος.

Honda e,
μπαταρία 35,5 kWh,
αυτονομία 219 χιλιόμετρα

Lexus UX 300e,
μπαταρία 54,3 kWh,
αυτονομία 400 χιλιόμετρα

Nissan Leaf,
μπαταρία 40 kWh,
αυτονομία 378 χιλιόμετρα

Opel e-Corsa,
μπαταρία 50 kWh,
αυτονομία 330 χιλιόμετρα

Peugeot 208 e,
μπαταρία 50 kWh,
αυτονομία 340 χιλιόμετρα

Renault Zoe,
μπαταρία 52 kWh,
αυτονομία 375 χιλιόμετρα

Seat Mii Electric,
μπαταρία 32,2 kWh,
αυτονομία 260 χιλιόμετρα

Skoda Citigo iV,
μπαταρία 32,2 kWh,
αυτονομία 260 χιλιόμετρα

Smart EQ,
μπαταρία 17,6 kWh,
αυτονομία 159 χιλιόμετρα

Volkswagen ID.3,
μπαταρία 60 kWh,
αυτονομία 370 χιλιόμετρα

Volkswagen e-up!,
μπαταρία 32,2 kWh,
αυτονομία 260 χιλιόμετρα

Volvo XC40 Recharge,
μπαταρία 78 kWh,
αυτονομία >400 χιλιόμετρα

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close