NEA

To Tesla Cybertruck είναι ταχύτερο ακόμη και από μία Porsche 911 (video)

Στην πρεμιέρα του Cybertruck είδαμε αρκετά βίντεο να διασκεδάζουν τις εντυπώσεις, όπως αυτό που δείχνει το pickup της Tesla να τα ρίχνει σε μια Porsche 911.

O Elon Musk «το είπε και το έκανε» αφού πριν από καιρό είχε δηλώσει πως θα κατασκεύαζε ένα pickup που θα ήταν ταχύτερο από την Porsche 911. Και η Tesla καταθέτει ως απόδειξη το παρακάτω βίντεο όπου δείχνει την top έκδοση προδιαγραφών του Cybertruck να προσπερνά την 911 των περίπου 3,4 δευτερολέπτων για το 0-100!

Tri-motor: 0-96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,9 δευτερόλεπτα
Dual-motor: 0-96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4,5 δευτερόλεπτα
Single-motor: 0-96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6,5 δευτερόλεπτα

Η αμερικανική εταιρία έχει ανοίξει μια άτυπη κόντρα με πολλούς κατασκευαστές και με την Porsche τρώγεται για το ότι σύντομα θα ανακοινώσει πως το ταχύτερο ηλεκτρικό στο Nürburgring δεν είναι η Taycan αλλά ένα Tesla. Από την άλλη, δημιουργεί εντυπώσεις με διάφορα τρικ όπως το βίντεο κόντρα στο Ford F-150 ή αυτό με την Porsche 911 δείχνοντας μόνο την επιτάχυνση από στάση.

Κύριε Musk όλοι γνωρίζουν πως από στάση ένα ηλεκτρικό (και μάλιστα όταν είναι τετρακίνητο) έχει πολύ πιο άμεση επιτάχυνση και απόδοση ροπής. Το θέμα είναι το μετά, δηλ. πόσο πιο μακριά και πόσο πιο γρήγορα μπορεί να φτάσει κανείς στον προορισμός του λαμβάνοντας υπόψη και τους ανεφοδιασμούς. Διότι άλλο ένα ηλεκτρικό να γεμίζει σε μισή ώρα και άλλο μια 911 σε ένα τρίλεπτο.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Ερώτημα Πρώτο: Tri-motor: 0-96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,9 δευτερόλεπτα – Ποιά είναι η τελική του ταχύτητα;
    Ερώτημα Δεύτερο: Τι θα γίνει αν ο οδηγός του συνεχίζει να “σανιδώνει” το πεντάλ επιταχυντή για πολύ περισσότερο χρόνο από τα 2,9 δευτερόλεπτα;
    Ερώτημα Τρίτο: Τι θα γίνει αν ο οδηγός του συνεχίζει να “σανιδώνει” το πεντάλ επιταχυντή για πολύ περισσότερο χρόνο από τα 2,9 δευτερόλεπτα εντός αστικού δικτύου;

    Ερώτημα Τέταρτο: Ποιο είναι το διάστημα ακινητοποίησης σε διάφορες ταχύτητες του οχήματος και ειδικά το διάστημα ακινητοποίησης κατά την πέδηση με την ΜΕΓΙΣΤΗ ταχύτητα;
    Ερώτημα Πέμπτο: Ποιο είναι το βάρος του οχήματος;
    Ερώτημα Έκτο: Υπάρχει κάποιος υπεύθυνος της Tesla ώστε να απαντήσει σε αυτά τα απλοϊκά ερωτήματα;

    1. Υπαρχουν αρκετοι και σιγουρα θα απαντησουν σε ολα ειδικα για τις προδιαγραφες της μπαταριας – αλλα ολα αυτα οταν θ’αρχισουν να συνερχονται απο τις σαμπανιες που κατεβαζουν μερες τωρα και ειδικα μετα το χτεσινο τιναγμα της μετοχης στα 430$ απο 240 που ηταν μερικους μηνες πριν. Φαινεται , δουλεψε πολυ η αρνητικη εικονα του “τερατος” οπως προσπαθησαν να παρουσιασουν τα οπου γης μεσα μαζικης εξαπατησης oπως και δεκαδες χιλιαδες “καλοπροαιρετοι” σΧΟΛΗαστες στα social media που οπως δειχνει τους γυρισε μπουμερανγκ.. Και που εισαι ακομα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button