MUST_READNEATRENDING

ACEA: Το Euro 7 ίσως να είναι η ταφόπλακα για τους κινητήρες καύσης

Σύμφωνα με τον σύνδεσμο κατασκευαστών της Ευρώπης ACEA, τα νέα όρια στις εκπομπές ρύπων θα σημάνουν από το 2026 την απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μαζί και τα υβριδικά.

Για το εξοντωτικό Euro 7 έχουμε γράψει ξανά και το θέμα έρχεται ξανά στην επιφάνεια μετά από αντίδραση του ACEA. Ουσιαστικά, η νέα προδιαγραφή ρύπων θα είναι τόσο αυστηρή που τα συμβατικά αυτοκίνητα από το 2025 θα πρέπει να έχουν νέους ηλεκτρικά θερμαινόμενους καταλύτες, εξελιγμένα και πιο πολύπλοκα φίλτρα για σωματίδια, τεχνολογία AdBlue σε κάθε μοτέρ κ.α.

Μάλιστα, θα υπάρχει μέχρι και ένα διαγνωστικό σύστημα, το οποίο θα παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την λειτουργία του κινητήρα και τα καυσαέρια, έτσι ώστε να είναι μέσα στα προβλεπόμενα όρια για 240.000 χιλιόμετρα, όσο δηλαδή ο μέσος όρος ζωής ενός συμβατικού αυτοκινήτου! Και όπως γίνεται αντιληπτό κάτι τέτοιο είναι πρακτικά σχεδόν αδύνατο (ειδικά στα μικρότερα αυτοκίνητα) κατευθύνοντας ήδη τους κατασκευαστές στην διακοπή της εξέλιξης των κινητήρων καύσης ξεκινώντας από τους diesel.

Στη συνέχεια σκούρα δεν θα τα βρουν μόνο οι κινητήρες βενζίνης αλλά και τα υβριδικά. Και κάπως έτσι η ΕΕ θα πετύχει το στόχο της με της εταιρίες να εγκαταλείπουν και να βγάζουν συμβατικά μοντέλα από την γκάμα τους αντικαθιστώντας τα με ηλεκτρικά. Όπως φαίνεται η απόφαση έχει ήδη παρθεί και σταδιακά η κυριαρχία των κινητήρων καύσης θα εξασθενεί με τα ηλεκτρικά να αυξάνουν τις πωλήσεις τους όσο συγκλίνει και η τιμή πώλησής τους.

Απορία: Η βιωσιμότητα μέσω της ηλεκτροκίνησης είναι αναγκαία και εφικτή μέσα από την ηλεκτροκίνηση. Ωστόσο, πόσο προετοιμασμένη είναι η Ευρώπη που για πάνω από έναν αιώνα αποτελεί leader στον τομέα του engineering; Πως θα οχυρωθεί απέναντι στην Κίνα που ελέγχει το μεγαλύτερο αποθεματικό λιθίου και έχει και τεράστιο know-how στις μπαταρίες; Μήπως η πόρτα για μία κινεζική εισβολή στην αγορά αυτοκίνητου της ανοχύρωτης Ευρώπης έχει ήδη ανοίξει διάπλατα;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Οι συντάκτες των διαφόρων Euro εκτός από κουτοπόνηροι είναι και αδιάβαστοι. Μπορεί να κλείνουν τον δρόμο για τα οχήματα καύσης με συμβατικά καύσιμα, αλλά ανοίγουν μεγάλες λεωφόρους για τα συνθετικά καύσιμα, όμως δυστυχώς και στα πυρηνικά εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Ήδη γίνονται όχι μόνον δοκιμές αλλά και επενδύσεις σε συνθετικά καύσιμα καθημερινής χρήσης. Η προδιαγραφή Euro 7 με την χρήση συνθετικών καυσίμων υπερκαλύπτεται με την χρήση συνθετικών καυσίμων, υπερκαλύπτοντας ταυτόχρονα και πολύ αυστηρότερες προδιαγραφές από την Euro 7 (Με την ανάμειξη και μεθανόλης προς το παρόν)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button