NEAPINED

Ποιο είναι το ατού των κινεζικών έναντι των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων

Συνολικά, οι κινεζικές εταιρίες έχουν επιτύχει να παρουσιάσουν ανταγωνιστικά και αξιόλογα ηλεκτρικά οχήματα σε πολύ προσιτές τιμές.

Την ίδια στιγμή οι ευρωπαϊκές εταιρίες αντιμετωπίζουν προκλήσεις σχετικά με την τιμολόγηση και την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων τους στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά της γηραιάς ηπείρου.

Η πρόκληση για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι να εξελιχθούν ταχέως και να ανταγωνιστούν σε αυτόν τον αναπτυσσόμενο τομέα της ηλεκτροκίνησης. Έτσι, οι κινεζικές εταιρίες κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων προκαλούν ανησυχία στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες για αρκετούς λόγους. Αυτοί οι λόγοι περιλαμβάνουν:

Οικονομική ανταγωνιστικότητα: Οι κινεζικές εταιρίες είναι σε θέση να προσφέρουν ηλεκτρικά οχήματα σε πολύ χαμηλότερες τιμές σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές αντίστοιχες επιλογές. Αυτό δημιουργεί έναν ανταγωνιστικό παράγοντα που μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Επιδότηση από την κινεζική κυβέρνηση: Η κινεζική κυβέρνηση προωθεί ενεργά την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων μέσω διαφόρων κινήτρων και επιδοτήσεων. Αυτό καθιστά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο προσιτά για τους καταναλωτές στην Κίνα, ενώ η οικονομική συμμετοχή τα κάνει φτηνότερα εξαγωγικά και αντισταθμίζει τους πρόσθετους φόρους εισαγωγής σε άλλες ηπείρους.

Τεχνολογία μπαταριών: Οι κινεζικές εταιρίες επωφελούνται από την πρόσβαση σε πιο προσιτές χημικές τεχνολογίες μπαταριών, μειώνοντας το συνολικό κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό τους επιτρέπει να προσφέρουν οχήματα με υψηλή αυτονομία σε χαμηλότερες τιμές.

Διαφορετική αγορά: Η κινεζική αγορά διαφέρει σημαντικά από τις αγορές των δυτικών χωρών. Η Κίνα έχει αποδεχτεί τα ηλεκτρικά οχήματα σε μεγάλο βαθμό, και η κινεζική κυβέρνηση προωθεί ενεργά την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Αυτό δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου οι κινεζικές εταιρίες μπορούν να αναπτύξουν μεγάλες αγορές για τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα.

Αυτά τα διάβασες;

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Πολύ ωραίο άρθρο κε Κάκκαβα,

    επίσης τα κινέζικα ηλεκτρικά δεν είναι απλώς ανταγωνιστικά , είναικαι πολύ πιο εξελιγμένα στην σχεδίαση εξωτερικά και εσωτερικά , ειδικά τα premium τους είναι λες και τα έχουν σχεδιάσει οι καλύτεροι ευρωπαίοι και αμερικανοί σχεδιαστές !
    Πολύ προχωρημένα !

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!