NEA

Περισσότερα στοιχεία για τo BMW i8!

BMW i8 new photos full specifications (6)

Την ώρα που το i8 δοκιμάζεται στην πίστα Miramas στην Γαλλία η γερμανική εταιρία δίνει στην δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία και φωτογραφίες για το αποδοτικότερο supercar που έχει κατασκευαστεί ποτέ!

BMW i8 new photos full specifications (1)Μερικές μέρες μετά την επίσημη και πλήρη παρουσίαση του i3 η BMW δίνει περισσότερα στοιχεία για το i8 το οποίο αν και plug-in υβριδικό θα μπορεί να δει στα ίσα συμβατικά μοντέλα όπως η Porsche 911 Carrera 4S ή σε καθαρά ηλεκτροκίνητα όπως το Audi R8. Και αυτό διότι και το i8 είναι τετρακίνητο με συνολική ισχύ 362 PS με τα 0-100 km/h να επιτυγχάνονται σε λιγότερο από 4,5 sec, με μέση τυποποιημένη κατανάλωση 2,5 lt/100 km και την εκπομπή CO2 να μην ξεπερνά τα 59 g/km!

Τo i8 το είχαμε πρωτοδεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2009 σαν concept car με ντίζελ υβριδικό σύστημα. Στη διάρκεια της 4χρονης και βάλε εξέλιξης του αποφασίστηκε να υιοθετηθεί ο νέος 1.500άρης τρικύλινδρος κινητήρας που θα δούμε σταδιακά σχεδόν σε κάθε μοντέλο της BMW και ΜΙΝΙ και συνδυάζει υπερτροφοδότηση με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Μάλιστα, το i8 είναι το πρώτο μοντέλο που υποδέχεται το νέας γενιάς μηχανικό σύνολο.

BMW i8 new photos full specifications (2)Αποδίδει 213 PS και σε συνδυασμό με ένα σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη ισχύος 96 kW καταφέρνει να αποδώσει συνολικά 570 Nm. Προσέξτε, ο 1.500άρης κινεί τους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 6 με διπλό συμπλέκτη και ο ηλεκτροκινητήρας τους εμπρός μέσω διβάθμιου μειωτήρα. Υπάρχει και ένας δεύτερος μικρότερος ηλεκτροκινητήρας κοντά στον βενζινοκινητήρα που τον υποβοηθά και παίζει κυρίως τον ρόλο γεννήτριας (όπως και ο μεγάλος ηλεκτροκινητήρας) και να συλλέγει την ανακτώμενη κατά την επιβράδυνση ενέργεια. Σημειώστε πως η μέγιστη αυτονομία του i8 (με γεμάτο το ρεζερβουάρ με αμόλυβδη και τις μπαταρίες με ρεύμα) στο πρόγραμμα Comfort ξεπερνά τα 500 km ενώ το πρόγραμμα Eco-Pro την βελτιώνει κατά 20%.

BMW i8 new photos full specifications (4)Η καθαρή ηλεκτρική κίνηση (στους εμπρός τροχούς με μηδενικούς ρύπους) αρκεί για περίπου 35 km με περιορισμό τα 120 km/h λόγω της μικρής χωρητικότητας των μπαταριών λιθίου (επαναφορτίζονται πλήρως σε 3 h σε σπιτική πρίζα ή μερικώς από το μοτέρ εν κινήσει) αλλά την κατάσταση βελτιώνει σημαντικά το ρεζερβουάρ των 42 lt που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα των επιβατών. Όπως σε κάθε BMW και εδώ υπάρχει ο διακόπτης Driving Experience με τρία προγράμματα (Comfort, Sport, Eco-Pro). Το αλουμινένιο στο μεγαλύτερο μέρος του πλαίσιο βασίζεται σε διπλά ψαλίδια όσον αφορά τον εμπρός άξονα και ανάρτηση πέντε συνδέσμων στον πίσω άξονα με κατανομή βάρους 50:50.

Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4689 mm, το βάρος περιορίζεται στα 1.490 kg ενώ όπως και στην περίπτωση του i3 έχει υιοθετηθεί η αρχιτεκτονική Life Module με εκτενή χρήση «πολυμερισμένου» ανθρακονήματος σε μορφή σάντουιτς καθώς και αλουμίνιο στα εμπρός και πίσω υποπλαίσια και σε διάφορα άλλα σημεία (καπό, πάνελ θυρών κ.α.). Μάλιστα, το i8 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής με πίσω κρύσταλλο πολύ υψηλής αντοχής (όπως αυτό που χρησιμοποιείται στα smart phones) για μείωση του θορύβου και αποτελείται από δύο μέρη πάχους 0,7 mm με το διάκενο να λειτουργεί σαν ακουστική μόνωση.

bmw i8 full technical specs

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button