Classic cars, τα 10 ακριβότερα όλων των εποχών!

MOST-EXPENSIVE-OLD-9-Ferrari-250-Testa-Rossa

Πέρα από τις αναμνήσεις και την νοσταλγία που προκαλούν τα κλασικά αυτοκίνητα σε πολλές περιπτώσεις έχουν αξία που δεν φαντάζεται κανείς!

Αυτή η αξία δεν είναι άλλη παρά χρηματική και υπάρχουν διάφοροι παράμετροι που την καθορίζουν. Η σημαντικότερη είναι η σπανιότητα η οποία αποδίδει καταρχήν συλλεκτική αξία και εν συνεχεία ανεβάζει τις οικονομικές απαιτήσεις προς πώληση. Φυσικά, η σπανιότητα πρέπει να συνδυάζεται με την γνησιότητα, την άρτια κατάσταση και τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου ενώ το συντριπτικό ποσοστό παλαιών αυτοκινήτων με υψηλή αξία είναι σπορ μοντέλα όπως το Toyota 2000 GT ή η Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione καθώς και αγωνιστικά όπως  η Mercedes W196, του μοναδικού ασημένιου βέλους που ανήκει σε ιδιώτη. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το Top 10 των πιο ακριβών κλασικών αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Διαβάστε επίσης:

MOST-EXPENSIVE-OLD-1-Bugatti-Royale-Kellner-Coupe# Oυραγός η Bugatti Royale Kellner Coupé του 1931, μια λιμουζίνα κύρους της εποχής, ένα από τα διάσημα δημιουργήματα του Ettore Bugatti και η οποία είχε πουληθεί το 1987 έναντι $9.700.000 από τους Christies στο Λονδίνο.MOST-EXPENSIVE-OLD-2-Duesenberg-ModelJ-Coupe9 Μια θέση πιο ψηλά, καθότι άλλαξε χέρια το 2011 για $10.300.000 (το δολάριο είναι το επίσημο νόμισμα στο χρηματιστήριο των παλιών αυτοκινήτων), ένα άλλο και εξίσου διάσημο μοντέλο κατασκευής του 1931, η Duesenberg Model J Coupé, με το χαρακτηριστικό πίσω μέρος που θυμίζει σκάφος. MOST-EXPENSIVE-OLD-4-Ferrari-250GT-California-Spider-SWB8 Αυτή είναι η πρώτη Ferrari που συναντάμε. Είναι του 1961 και πρόκειται για μια 250 GT California Spider SWB που πουλήθηκε το 2008 για το ποσό των $10.900.000. Το SWB στην επωνυμία της σημαίνει short wheel base, δηλαδή πρόκειται για την έκδοση της ανοιχτής 250 με το κοντό μεταξόνιο. MOST-EXPENSIVE-OLD-4-Ford-GT40-GulF7 Ένα από τα διάσημα super cars της δεκαετίας του ΄60, που έγραψε ιστορία και στους αγώνες αντοχής. Πρόκειται για το Ford GT40, βαμμένο στα κλασικά χρώματα της Gulf με τα οποία κέρδισε και τους περισσότερους τίτλους του και που κοστολογήθηκε το 2012 $11.000.000. MOST-EXPENSIVE-OLD-5-Ferrari-250GT-California-Spider-LWB6 Στις $11.250.000 καθορίστηκε την ίδια χρονιά, πέρυσι δηλαδή, η αξία μιας Ferrari 250 GT California Spider LWB του 1960, που βρίσκεται στην 6η θέση της κατάταξής. «LWB» σημαίνει long wheel base, δηλαδή μακρύ μεταξόνιο που απ’ ότι λένε τα χρηματικά ποσά έχει μεγαλύτερη αξία από το SWB. MOST-EXPENSIVE-OLD-6-Mercedes-Benz-540K5 Βρίσκεται η Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster του 1936, της γερμανίδας βαρώνης που βρέθηκε μετά από πολλές δεκαετίες ακινησίας εγκαταλελλειμένη στις ΗΠΑ με τα προσωπικά της αντικείμενα στο ντουλαπάκι και η οποία, πέρυσι κι αυτή, έπιασε τα $11.770.000. MOST-EXPENSIVE-OLD-7-Ferrari-250-Testa-Rossa4 Σχεδόν 500.000 δολάρια πιο ακριβά, συγκεκριμένα $12.200.000, πουλήθηκε το 2009 μια αγωνιστική Ferrari 250 Testa Rossa του 1957 με αξιόλογο παλμαρέ. Πρόκειται για μία από τις 22 Ferrari της σειράς 250 ΤR που κατασκευάστηκαν μεταξύ του 1957 και 1958. MOST-EXPENSIVE-OLD-8-Ferrari-340M-Competizione3 Ενδιάμεσα στις παραπάνω δύο Testa Rossa και στην 3η συνολικά θέση μια ακόμα αγωνιστική Ferrari, η 340/375 MM Competizione του 1953, που πουλήθηκε φέτος έναντι $12.800.000. Σχεδιάστηκε από τον Pininfarina και έχει μείνει στην ιστορία ως η μοναδική εν λειτουργία Ferrari που είχε οδηγηθεί από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Alberto Ascari, τον επίσης Ιταλό Dr. Nino Farina και τον Βρετανό Mike Hawthorn. MOST-EXPENSIVE-OLD-9-Ferrari-250-Testa-Rossa2 Μια άλλη αγωνιστική 250 Testa Rossa είχε πιάσει το 2011 $16.400.000 και βρίσκεται στη 2η θέση του top ten μας. H εξέλιξή της ξεκίνησε το 1957 και η 0666 ήταν η πρώτη 250 Testa Rossa που κατασκευάστηκε. Είχε 8χρονη αγωνιστική δραστηριότητα με πολλές διακρίσεις. MOST-EXPENSIVE-OLD-91-MERCEDES-W1961 Με σημαντική διαφορά από τη 2η της κατάταξης η αγωνιστική Mercedes-Benz W196 με το πολύ μεγάλο pedigree του 1954 που προαναφέραμε και η οποία πουλήθηκε πριν από μερικές μέρες στα πλαίσια του Goodwood Festival of Speed έναντι σχεδόν $30.000.000!

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close