Λένε πως πίσω από κάθε λεπτομέρεια αντικατοπτρίζεται η διαφορετικότητα μιας κατασκευής. Δείτε και παρακάτω ενώ όπως πάντα κάθε προσθήκη/επισήμανση είναι ευπρόσδεκτη…
H τάπα βενζίνης του Ford Focus. Σε αντίθεση με την κλασική άχαρη θέση που υπάρχει στα περισσότερα μοντέλα, το σχεδιαστικό τμήμα της Ford έχει τοποθετήσει το στόμιο πλήρωσης καυσίμου περίτεχνα μοιάζοντας σαν προέκταση του φαναριού.
Οι εξωτερικοί καθρέπτες του Pagani Huayra. Πραγματικό κομψοτέχνημα οι καθρέπτες του ιταλικού supercar αφού το βασικό στοιχείο με το κυρτό μπράτσο μοιάζει σαν βλαστάρι. Το οποίο όταν ανθίζει (γυρίζει η μίζα, ας πούμε) ξυπνούν τα 720 άλογα του V12 της Mercedes-AMG.
Ο επιλογέας της Mercedes-Benz AMG. Τον είδαμε από κοντά για πρώτη φορά στην E 63 AMG ενώ τοποθετείται και σε άλλα μοντέλα όπως η CLS 63. Εξαιρετικά βολικός σε μέγεθος δίχως αυτό να σημαίνει πως είναι και όμορφος. Κερασάκι στην… κονσόλα η τριπλέτα με τους «μαγικούς» διακόπτες.
Το μπουτόν της Lamborghini Aventador. Μοιάζει σαν μαχητικό εδάφους-εδάφους όπως υποδεικνύει κάθε του λεπτομέρεια. Όπως για παράδειγμα το κόκκινο κάλυμμα του διακόπτη που θέτει σε λειτουργία τον V12 κινητήρα. Λες και ετοιμάζεσαι να εκτοξεύσεις διηπειρωτικό πύραυλο. Σε κάποιους στην Κορέα αυτό αρέσει (στον… Καρέα έχουν άλλη άποψη).
Το πρόσθετο ταχύμετρο της Ferrari FF. Ο συνοδηγός δεν χρειάζεται πλέον να ενοχλεί τον οδηγό ρωτώντας τον συνεχώς «με πόσα πάμε;». Κοντά στο ντουλαπάκι υπάρχει μία μακρόστενη οθόνη η οποία απεικονίζει το στροφόμετρο και την ταχύτητα. Αυτά είναι!
Τα δισκόφρενα του Audi RS5. Είπαμε, οι κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια δίνουν μεγάλη σημασία στην εξοικονόμηση βάρους. Τόσο μεγάλη που στο RS5 τα δισκόφρενα είναι «φαγωμένα» στις περιφέρειες τους εξοικονομώντας έστω και μερικές εκατοντάδες γραμμάρια!
To λεβιέ του Volvo V40. Οι φωτιζόμενες ενδείξεις στην λαβή του επιλογέα ταχυτήτων δεν είναι πρωτότυπη και υπάρχει αρκετό καιρό σαν aftermarket ιδέα. Ωστόσο, ως στάνταρ στοιχείο από το εργοστάσιο δεν είναι και συνηθισμένο. Ασυνήθιστο βέβαια είναι να χρειάζεται φωτεινή επισήμανση για να κουμπώσεις την σωστή σχέση δίχως αυτό να αναιρεί πως δεν πρόκειται για ένα καλαίσθητο gadget.
Οι αεροδυναμικές οπές της Ferrari F12 Berlinetta. Για ποιο λόγο ο αέρας να ρέει πάνω από το καπό και το αμάξωμα μιας και μπορεί να γλιστρήσει μέσα από αυτό; Αεροδυναμικό τρικ ή εφέ, το θέμα είναι πως οι Ιταλοί έδωσαν πάλι τα ρέστα τους κατασκευάζοντας ένα πανέμορφο supercar. Μέχρι που εμφανίστηκε η LaFerrari…
Η οθόνη του Tesla Model S. Πιο μεγάλη δεν γίνεται μιας και η κάθετα τοποθετημένη οθόνη στο αμερικανικό EV ξεπερνά κατά πολύ το μέγεθος των συμβατικών, ακόμη και μιας ταμπλέτας. Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πρόσβαση σε 3G δίκτυο, ιδιαίτερα χρήσιμη για να σκοτώνεις την ώρα σου κατά την ταχυφόρτιση των μπαταριών…
H λαβή στην Porsche Cayman R. Άλλη μία περικοπή βάρους, αυτή την φορά αντικαθιστώντας τις σκληρές πλαστικές λαβές στις πόρτες με υφασμάτινες. Επειδή κάθε γραμμάριο στην πίστα μετράει η δίαιτα έχει το πρώτο λόγο στην Cayman R των 1.295 kg με τους 340 PS. Λογικά, το διαιτολόγιο πρέπει να ισχύει και για όποιον κάθεται στο μπάκετ…
O θόλος της Rolls Royce Wraith. Για πρώτη φορά ένα άλλο μοντέλα εκτός από την Phantom μπορεί να παραγγελθεί με τον «ουρανό» να φωτίζεται από χιλιάδες μικροσκοπικές φωτεινές ίνες τοποθετημένες με το χέρι. Αν αυτό κάνει την διαφορά, πάω πάσο διότι προσωπικά μου ακούγεται λίγο after market το όλο concept. Sorry Rolls.