Το αγωνιστικό τμήμα της Renault εξηγεί τον τρόπο που λειτουργεί ένα μονοθέσιο στη νέα εποχή της F1 με τους τούρμπο V6 κινητήρες…
Μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους στην Formula 1 είναι η ροή καυσίμου του κινητήρα που περιορίζεται στα 100 kg/h. Η μεγαλύτερη ροή συνεπάγεται αύξηση της ισχύος και για αυτό το λόγο ο Daniel Ricciardo ακυρώθηκε στο GP Αυστραλίας όπου η περσινή πρωταθλήτρια Red Bull είχε μηδενική παρουσία. Μία από τις εταιρίες που έχουν δώσει μεγάλη σημασία στην διαχείριση καυσίμου είναι η Ferrari που αν και περίμενε κάτι καλύτερο από το πρώτο GP της χρονιάς δεν τα πήγε και άσχημα. Πάντως, απ’ ότι διαφαίνεται η Mercedes είναι ισχυρή με τους νέους V6 και η Ferrari βρίσκεται σε καλύτερη μοίρα από την Renault. Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει και το GP Μαλαισίας στις 30 Μαρτίου. Έως τότε ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω, εξίσου ενδιαφέρονται, άρθρα…
- Σε 3D βίντεο ο V6 κινητήρας της Mercedes F1
- F1, απίστευτο βίντεο εξηγεί τους νέους κανονισμούς
- Νέας γενιάς Pirelli για …τούρμπο καταστάσεις!
- Τo τρικ κατανάλωσης της Ferrari F14-T
- Ferrari F1, ο κινητήρας της Scuderia για το 2014
- Red Bull, ο V8 άφησε την τελευταία του ανάσα!
- Ποιο ήταν το πιο πετυχημένο μονοθέσιο στην F1;