NEA

Το επόμενο Toyota Aygo δεν θα είναι ηλεκτρικό και θα έχει crossover στιλ

Σε αντίθεση με το VW Group και το PSA Group η Toyota δεν θα αποτραβηχτεί από την μικρότερη κατηγορία της Ευρώπης.

Οι πιο πρόσφατες ενδείξεις δείχνουν πως η VW και PSA δεν θα συμμετέχουν στην κατηγορία των μίνι μοντέλων και η γκάμα τους θα ξεκινά από τα Polo, Ibiza, 208, Corsa κ.α. Όσον αφορά στην VW ίσως και να κρατήσει την τριπλέτα των up!/ Mii/ Citigo ως ηλεκτρικά.

Έτσι, οι εταιρίες που θα απομείνουν (όπως η Hyundai με το i10 και η Kia με το Picanto) θα έχουν περισσότερο ελεύθερο πεδίο. Κάτι που βλέπει και η Toyota η οποία θα συνεχίσει να δίνει το παρόν με το νέο Aygo το οποίο θα το δούμε πιθανότατα του χρόνου και θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στο Kolin της Τσεχίας.

Εκεί, το Toyota Aygo, μαζί με τα Citroen C1 και Peugeot 108, θα συνεχίσουν να παράγονται έως το 2021 και έπειτα το εργοστάσιο θα περάσει στη διαχείριση της Toyota.

Η σχεδίαση και εξέλιξη του νέου Aygo θα γίνει στο κέντρο της εταιρίας στις Βρυξέλλες και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα έχει μια πιο crossover υπερυψωμένη προσέγγιση (στην φωτογραφία βλέπετε ένα «διογκωμένο» ολοκαίνουργιο Yaris) ώστε να εναρμονίζεται και με το SUV που θα βασίζεται στο Yaris.

Στο θέμα των συστημάτων πρόωσης οι Ιάπωνες θεωρούν πως είναι πολύ νωρίς ακόμη για κάποια ηλεκτρική έκδοση που ίσως να υπάρξει αργότερα. Σε πρώτη φάση θα δούμε το Aygo με αναβαθμισμένο 1.000άρη τρικύλινδρο βενζίνης και ίσως να είναι εξηλεκτρισμένος με κάποιο mild hybrid σύστημα.

Πάντως, η Toyota δεν πιέζεται ιδιαίτερα στο θέμα των εκπομπών CO2 αφού με τα υβριδικά έχει καταφέρει να έχει στην Ευρώπη το χαμηλότερο μέσο όρο.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button