Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Σε καταλυτικο αν σου βαλουν 6 λιτρα πετρελαιο κ εισαι στη ρεζερβα(honda) 91 μοντελο . εκτος απο τον
καταλυτη αλλες βλαβες?
Πέραν του ότι στις περισσότερες πολιτείες στην Αμερική η βενζίνη είναι όχι απλά φθηνή, αλλά φθηνότερη κι από το diesel (περίπου 3 δολ/γαλόνι), οι Αμερικάνοι είναι λαός vulgar, με την έννοια ότι γουστάρουν ό,τι τεράστιο, θορυβώδες και απλό στην κατασκευή. Είναι αν μη τι άλλο ιεροσυλία να συγκρίνουμε το επίπεδο τεχνολογίας και έρευνας της GM με αυτά των BMW, Audi και Mercedes. Η BMW πχ. προ 15ετίας χρησιμοποιούσε στη diesel σειρά 5 μηχανές Opel, ενώ φέτος παρουσίασε τον κινητήρα diesel με 3 turbo ο οποίος έχει αφήσει με ανοιχτό στόμα όλη την Ευρώπη! Επομένως, η πρώτη εναλλακτική του μεγάλου ατμοσφαιρικού ΔΕΝ είναι το…Golfάκι! Δεν υπάρχει λάθος και σωστός τρόπος κατ’ εμέ. Απλά το κριτήριο είναι “τι χρειάζεται, τι ψάχνει και σε τι αρέσκεται” κάποιος όσον αφορά το αυτοκίνητό του. Και εκ των πραγμάτων, οι 3 Γερμανικές είναι αρκετά μπροστά στο R&D από τη GM.
Οι αμερικανιές κάνουν μόνο για μηχανές για βάρκες αξιοπιστία και ροπή τα υπόλοιπα είναι για πέταμα
Ραπανάκια, δεν λεω να βαλεις κανενα deutz απο φορτωτη…αλλα αντι να εχεις αμεσο ψεκασμο, turbo κτλ…
παρε ενα εμμεσο ψεκασμο ας πουμε ατμοσφαιρα….βεβαια αναλογα για τι το θες…
κανονας για τα μεκ, λεει μεγαλη μεση πιεση=μικρη διαρκεια ζωης…
οσο και να θες δεν αλλαζει, π.χ. ενα civic δεκαετιας θα βγει πολυ φθηνοτερο απο το clio σου…χλμ/ευρω(με κοστος κτισεις-συντηρησης-απροσμενο)
και ειδικα τα νεα αμαξια δεν εχουν αξιοπιστα ανταλλακτικα, ειδικα τα ευρωπαικα σαν το δικο σου…
και το κουφο-κοροιδια ειναι οτι τα ανταλλακτικα τους εχουν ομοιοτητες ή ακομα ειναι και ιδια με πολυ μεγαλυτερο κοστος σε σχεση με παλια ανταλλακτικα
και κατι τελευταιο τα ντιζελ ειδικα των τελευταιων 5 ετων ειναι χαλια , ιδικα ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, διοτι στο πετρελαιο που κυκλοφορει εχει πολυ biodiesel, τα συνεργεια ειναι γεματα απο αυτα…
γενικα ολα τα καινουργια αυτοκινητα δεν ειναι για τους ελληνικους μισθους-δρομους…και οι εταιριες τα κανουν ωστε να θελεις σερβις οπωτε λενε αυτοι…και βεβαια δεν ειναι για τα ελληνικα μαστορια, ακομα και των αντιπροσωπων….
γενικα πιστευω οτι μας εχουνε κανει να θελουμε παντα κατι καινουριο…και εκτρεπουμε του στοχου-αναγκη μας.
συγνωμει για το μεγαλο ποστ…ειναι και εκτος θεματος…
Πολύ σωστά γράφουν οι αμερικάνοι…απευθύνονται σε αλλο αγοραστικό κοινό και όχι σε γκολφάκιδες προφανός! Δεν παύει με την απλότητα τους να κερδίζουν με αυτο το αμάξι (σχέση κόστους-επιδόσεων) πολλά άλλα…
και σχετικά με τους tsi που αναφέρατε, είναι ίσως απο τους χειρότερους μεκ….
επίσης πρέπει να λέμε οτι εκτός των δικύλινδρων, τρικύλινδρων, turbo,και γενικά τις ecoβομβες…που διαφημίζουν για να αγοράζουμε…είναι και το κόστος συντήρησης που έχει ξεφύγει απο τα κλασικά λαδια,φιλτρα κτλ και πάει προς προβληματικά αμάξια, και με συνεχή αγορά ανταλλακτικών….
οπώτε απλότητα και πάλι απλότητα…
ευχαριστώ.
Επιδόσεις; για μοτέρ 6,2 λιτρων μιλαμε. Προτεινω να γυρισουμε πισω στα 8βαλβιδα, να καταργηθει ο αμεσος ψεσκαμος και το κυκλωμα ψηλης, ουτε μεταβλητο να μην εχουμε, αντε να το κρατησουμε το ιτζεκτιον. οσο πιο απλο τοσο πιο καλα. να αρχισουμε να αγοραζουμε ολοι διλιτρα και πανω για να εχουμε λιγο γκαζι και να καταργηθει το τουρμπο στους ντιζελ. οσο πιο απλο τοσο πιο καλο.
Κοσταπιτ αστειευομαι και διχως καμια δοση εμπαθειας μου αρεσουν τα πιο περιπλοκα γι αυτό παρα τους ενδιασμους για τη μαρκα εχω ενα ρενο κλιο 1,2 τούρμπο (του 2009) και παει μια χαρα μεσα-εξω. Α εχω και σμαρτφον