NEA

Σε πρώτο πλάνο το νέο Mazda CX-3

Mazda-CX-official-2015 (5)

Στο Λος Άντζελες πραγματοποιεί την παγκόσμια πρεμιέρα του το νέο κόμπακτ crossover της ιαπωνικής εταιρίας…

Βασισμένο στην σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo και με κινητήρες SkyActiv, η Mazda παρουσιάζει στην αμερικανική έκθεση (όπου θα παρουσιαστούν τα facelift CX-5 και 6) το νέο CX-3 που τοποθετείται κάτω από το CX-5 και θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως είναι τα Nissan Juke, Renault Captur έως και το Opel Mokka. Σε σχέση με το CX-5, το μήκος του CX-3 είναι μικρότερο κατά 215 mm, αλλά με ίδιο μεταξόνιο (2.570 mm). Εξωτερικά, το CX-3 παραπέμπει στο στιλ του CX-5, ενώ στο εσωτερικό η σχεδίαση του ταμπλό θυμίζει νέο Mazda 2.

Το Mazda CX-3 λοιπόν υιοθετεί αισθητικά όλα τα χαρακτηριστικά της τρέχουσας σχεδιαστικής φιλοσοφίας Kodo της μάρκας, ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις του (μήκος 4,27 μέτρα, πλάτος 1,77 και ύψος 1,55 μέτρα) το τοποθετούν στην καρδιά της κατηγορίας του. Παράλληλα το μεταξόνιό του των 2,57 μέτρων είναι μα ένδειξη για καλούς χώρους στο εσωτερικό του. Στο εσωτερικό του που διακρίνεται για τη νεανική εικόνα του και τη σύγχρονη σχεδίαση του πίνακα οργάνων του, ενώ ο εξοπλισμός του, πέρα από τα συστήματα ασφαλείας και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει HUD, το σύστημα infotainment και διασύνδεσης MZD και προβολείς LED.

Στην ευρωπαϊκή αγορά το νέο CX-3 θα κυκλοφορήσει προς τα μέσα του 2015 σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Πέρα από τις δίλιτρες εκδόσεις SkyActiv (με 120 PS και 165 PS), το βάρος θα αναλάβει η έκδοση με τον 1.500άρη ντίζελ κινητήρα με 105 άλογα. Όσον αφορά στην ελληνική αγορά, η Mazda αποκτά νέα προοπτική με μία πλούσια γκάμα (νέο Mazda 2, νέο ΜΧ-5, Mazda 3, CX-3), που ταιριάζουν στην υπάρχουσα κατάσταση. Και η λογική λέει πως από το νέο έτος θα έχουμε νεότερα σχετικά με την αντιπροσώπευση της αξιόλογης ιαπωνικής εταιρίας στην χώρα μας και την έναρξη διάθεσης των νέων μοντέλων της. Στην Ευρώπη, το νέο CX-3 αναμένεται να κοστίζει λίγο κάτω από τα 20.000€.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto