NEA

Η Magneti Marelli στην έκθεση της Φρανκφούρτης

magneti-marelli

Οι τεχνολογίες της Magneti Marelli βρέθηκαν στο επίκεντρο της 64η Διεθνής Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης σε κορυφαίες παγκόσμιες πρώτες εμφανίσεις όπως Fiat Panda, Mercedes Benz B-Class, Citroën DS5, αλλά και υπεραυτοκινήτων όπως η Ferrari 458 Spider και η Porsche 911. Τεχνολογίες φωτισμού, ηλεκτρονικά, μεταδόσεις, συστήματα εξατμίσεων και αναρτήσεις είναι κατηγορίες στις οποίες η Magneti Marelli πρωταγωνίστησε.

  • Κεντρικό ενδιαφέρον το νέο Fiat Panda, ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα αυτοκίνητα. Η 3η γενιά του μοντέλου, εξοπλίζεται με Magneti Marelli προϊόντα: εμπρός και πίσω φώτα, ηλεκτρονικά, σύστημα εξάτμισης, μετάδοση και αναρτήσεις. Τα εμπρός φώτα είναι αλογόνου και λειτουργούν και ως φώτα ημέρας ενώ συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την εμφάνιση του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό, η Magneti Marelli σχεδίασε τον πίνακα οργάνων με αναλογικές και ψηφιακέ ενδείξεις.
  • Όσον αφορά τους κινητήρες, η Magneti Marelli κατασκευάζει τις πολλαπλές εισαγωγής και τους εγκεφάλους για το 1.3 diesel (75hp), για το 1.2 8v και για το 900 Twin Air turbo, ενώ για το τελευταίο κατασκεύασε και την διαχείριση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας που χρησιμοποιείται από το Star&Stop. Η Magneti Marelli επίσης προμήθευσε το σύστημα εξάτμισης για τους παραπάνω κινητήρες. Όλα τα νέα μοντέλα Panda χρησιμοποιούν αναρτήσεις και αμορτισέρ σχεδιασμένα και κατασκευασμένα από την Magneti Marelli.
  • Σχετικά με την Alfa Romeo MiTo, άξια αναφοράς είναι η νέα έκδοση  Quadrifoglio Verde 1.4 Multiair 170 HP. Η έκδοση αυτή εξοπλίζεται με Dynamic Suspension, το ηλεκτρονικό σύστημα ανάρτησης που ανέπτυξε η Magneti Marelli και συνεργάζεται με το σύστημα DNA. Η MiTo Twin Air βρέθηκε επίσης στην Φρανκφούρτη με τον 900άρη turbo κινητήρα των 85 ίππων , για το οποίο η Magneti Marelli ανέπτυξε τον εγκέφαλο.
  • Στην Φρανκφούρτη η Magneti Marelli παρουσίασε επίσης το νέο πίνακα οργάνων που θα  εξοπλίζει τη νέα Porsche 911. Ο νέος αυτός πίνακας κάνει το ντεμπούτο του στην 7η γενιά της Porsche 911, συνδυάζοντας το παραδοσιακό design με πέντε κυκλικά όργανα που παρέχουν όλες τις χρήσιμες πληροφορίες στον οδηγό: στροφόμετρο, ταχύμετρο, θερμοκρασία νερού και λαδιού, πίεση λαδιού και ένδειξη βενζίνης. Ένα από τα όργανα, ενσωματώνει μιας τελευταίας γενιάς TFT οθόνη 4.6” με ηχείο που απεικονίζει πληροφορίες πλοήγησης και γενικών πληροφοριών του αυτοκινήτου.
  • Και η Ferrari 458 Spider περιλαμβάνει τεχνολογίες της Magneti Marelli , όπως ο πίνακας οργάνων με το εντυπωσιακό ταχύμετρο και την ένδειξη της επιλεγμένης ταχύτητας του κιβωτίου, ενώ η TFT οθόνη στην δεξιά πλευρά, απεικονίζει πληροφορίες τηλεματικής, πλοήγησης, τηλεπικοινωνιακές πληροφορίες, ψηφιακό ταχύμετρο και την κάμερα οπισθοπορίας. Στην αριστερή πλευρά των οργάνων, βρίσκεται η οθόνη που έχει να κάνει με τα συστήματα διαχείρισης του οχήματος. Η Magneti Marelli παρέχει επίσης τα πίσω φώτα συνόλου 40 LED. Η 458 Spider είναι εξοπλισμένη επίσης με το σύστημα Superlift που κατασκευάζει η Magneti Marelli, ένα σύστημα που βοηθάει το αυτοκίνητο να περνά εμπόδια στον δρόμο. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας ένα υδραυλικό σύστημα και μέσω μιας ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αντλίας, έχει την δυνατότητα να ανυψωθεί στον εμπρόσθιο άξονα.
  • Στο νέο Citroen DS5, η Magneti Marelli παρέχει τα πίσω φώτα τεχνολογίας LED και το νέο σύστημα πλοήγησης eMyWAy, το οποίο χρησιμοποιεί τεχνολογία Bluetooth για σύνδεση τηλεφώνου και έχει υποδοχή USB για σύνδεση πλήθος εξωτερικών συσκευών. Χάρη στην  τεχνολογία Bluetooth, παρέχεται η δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων τελείως ασύρματα. Το eMyWay είναι ταυτόχρονα ηχοσύστημα και πλοηγός, με πληροφορίες κίνησης και με υψηλής ανάλυσης οθόνη 7” ενώ αποθηκεύει τους χάρτες σε μνήμη SD έτσι ώστε να είναι δυνατή η πλοήγηση και χωρίς GPS σήμα. Στo eMyWay επίσης εμφανίζεται και η εικόνα της κάμερας οπισθοπορίας. Ένα άλλο σημαντικό σημείο του Citroen DS5 είναι το σύστημα e-touch. Γι αυτήν την συσκευή, η Magneti Marelli παρέχει ένα «κουτί τηλεματικής», το οποίο, επιτρέπει την επικοινωνία σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και οδικής βοήθειας. Το DS5 2.0L HDi περιλαμβάνει επίσης και το σύστημα Magneti Marelli Freechoice AMT (Αυτοματοποιημένο Μηχανικό Κιβώτιο), το οποίο ελέγχεται από ένα ηλεκτρονικό σύστημα που εγγυάται την υψηλότερη άνεση και την μικρότερη κατανάλωση και εκπομπή ρύπων.
  • Το νέο Volkswagen UP! GDI 1.0 εξοπλίζεται με πίνακα οργάνων της Magneti Marelli ενώ και το Volkswagen Beetle χρησιμοποίει για πίνακα οργάνων μια TFT οθόνη. Πίνακα οργάνων της Magneti Marelli βρίσκουμε επίσης και στο Audi Α5.
  • Πλήθος τεχνολογιών της Magneti Marelli βρίσκουμε και στη νέα Mercedes Benz B-Class, με φώτα αλογόνου, bi-xenon και AFX (Προσαρμοζόμενο εμπρόσθιο σύστημα φωτισμού τόσο σε κατεύθυνση όσο και σε ένταση). Οι εκδόσεις της B-Class, Bi-Xenon και AFX εξοπλίζονται με τεχνολογία LED κάτι το οποίο συναντάμε και στα Audi A5 (φώτα αλογόνου, bi-xenon και bi-xenon με AFS εμπρός φώτα και LED πίσω), Honda Civic (φώτα αλογόνου, bi-xenon και LED πίσω), BMW Σειρά 6  (bi-xenon και bi-xenon με AFS εμπρός φώτα), Mercedes Benz M-Class (φώτα αλογόνου, Xenon AFX-και με τεχνολογία υπερύθρων για μεγαλύτερη ευκολία κατά την νυχτερινή οδήγηση) και στο Mini Coupè (xenon εμπρός φώτα με AFS).
  • Συνεχίζοντας με τις εφαρμογές φωτισμού, εκτεταμένες LED λύσεις χρησιμοποιήθηκαν από την Mercedes Benz στην CLS  και την Αudi στο R8 και A7 Sportback που παρουσιάστηκαν στην Φρανκφούρτη. Η εκτεταμένη χρήση LED και Xenon οδηγεί σε μια τεχνολογική εξέλιξη, ανοίγοντας νέους δρόμους στον τομέα της ασφάλειας, της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων ενώ την ίδια στιγμή δίνει στους σχεδιαστές ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία.
Πηγή: Fiat Auto Hellas

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button