NEA

Porsche, βλέπει plug-in!

Porsche-Panamera_2014_1000 (1)

Ως την καλύτερη λύση βλέπει την τεχνολογία plug-in η γερμανική εταιρία παρουσιάζοντας στην Κίνα την υβριδική Panamera…

Porsche-Panamera_2014_1000 (2)Η υβριδική Panamera (η νέα μπαίνει και στην πρίζα ως plug-in) παρουσιάζεται στην κινεζική έκθεση και από εκεί ο Wolfgang Hatz δήλωσε πως η υβριδοποίηση είναι η καλύτερη λύση για τα SUV και τα μεγάλα μοντέλα (Cayenne, Panamera) της εταιρίας επισημαίνοντας, ωστόσο, πως η τεχνολογία αυτή δεν είναι έτοιμη για τα σπορ μοντέλα (Cayman, 911 κ.α.).

Με την Panamera E-Hybrid να μπορεί να εκπέμπει λιγότερο από 100 g/km CO2, σύμφωνα με εργοστασιακές μετρήσεις, στο μέλλον θα δούμε αντίστοιχη έκδοση της Cayenne καθώς και αρκετές άλλες plug-in καθώς οι ειδικοί εκτιμούν πως αυτή είναι η πιο πρακτική λύση για τους πελάτες. Να υπενθυμίσουμε πως σε αυτή την υβριδική κατεύθυνση (την plug-in) κινούνται και άλλοι κατασκευαστές (π.χ. Toyota Prius plug-in) μέχρι και εκείνοι των supercars (π.χ. McLaren P1).

Άλλωστε, όπως έχουμε ξαναγράψει από τους πρώτους μήνες λειτουργίας του caroto.gr, το μέλλον μέχρι να βελτιωθεί η απόδοση των μπαταριών (κυρίως η ενεργειακή πυκνότητα Wh/kg, βλέπουμε από τη νέα δεκαετία),  βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα κλασικά υβριδικά (Hybrid Vehicles) και στα αμιγώς μπαταριοκίνητα (BEV, Battery Electric Vehicle). Δηλαδή, στα ακριβότερα και πιο περίπλοκα με «επαυξητικό» range extender κινητήρα (E-REV, Extended Range Electric Vehicle) και στα φτηνότερα και απλούστερα κατασκευαστικά υβριδικά (PHEV, plug-in Electric Vehicle) που μπαίνουν και στην πρίζα.

Πόσο CO2 εκπέμπει το EV σας;
FCEV, η μεγάλη επιστροφή!

Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης

Ο άνθρωπος που σφίγγει τα χαληνάρια κάθε φορά που το καρότο χαλαρώνει. Πνεύμα και ηθική!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button