ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πότε θα δούμε το DSG-10;

Volkswagen DSG 1200

Προς το παρόν δεν προβλέπεται, καθώς οι μηχανικοί στο VW Group κατέληξαν πως ένα DSG με 10 σχέσεις είναι πολύ ακριβό για να περάσει στην παραγωγή…

Η Porsche προσφέρει το μοναδικό μηχανικό κιβώτιο με 7 σχέσεις, η ZF εδώ και καιρό τα 8-άρια και πιο πρόσφατα τα 9-άρια αυτόματα, η Mercedes τα 9G-Tronic, η FCA έχει περάσει στις 9 σχέσεις ήδη, ενώ οι GM-Ford όπως και η Hyundai-Kia έχουν ήδη ανακοινώσει πως πάνε για 10-τάχυτα. Και αν αναρωτιέται κανείς που τελικά είναι το όριο στις σχέσεις ενός κιβωτίου ταχυτήτων, ίσως την απάντηση να δίνει η VW, η οποία τελικά δεν θα προχωρήσει στην παραγωγή ενός DSG-10 που θα συνδυαζόταν με ένα σούπερ ντίζελ κινητήρα.

Η πολυπλοκότητα ενός τέτοιου κιβωτίου με διπλό συμπλέκτη, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία (πολλά έχουν γραφτεί για βλάβες διπλόδισκων κιβωτίων DSG) είναι ένας σημαντικός παράγοντας. Ο άλλος που αποθαρρύνει τους ειδικούς της VW για ένα τόσο πολυτάχυτο κιβώτιο, δεν είναι από το αυξημένο κόστος παραγωγής που θα επιβαρύνει σημαντικά την τελική τιμή π.χ. σε σχέση με ένα DSG-7. Και με το σκάνδαλο που έχει προκύψει, στην Volkswagen μάλλον θα πρέπει στο εξής να κάνουν μετρημένες κινήσεις…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button