Η πετρελαιοκίνηση γίνεται ολοένα και δημοφιλέστερη με όλα τα οφέλη που προκύπτουν από την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Μετά από απαίτηση αρκετών αναγνωστών μας σας παρουσιάζουμε τα φτηνότερα ντίζελ της αγοράς…
Όπως έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενα άρθρα το βασικό όφελος μίας πετρελαιοκίνητης έκδοσης αφορά στην μειωμένη κατανάλωση και κατά συνέπεια στα μειωμένα τέλη κυκλοφορίας (η εκπομπή CO2 είναι ανάλογη της κατανάλωσης). Ωστόσο, συμπεραίνουμε πως η ντιζελομανία έχει ενθουσιάσει ουκ ολίγους σε υπέρμετρο βαθμό αν κρίνουμε και από τα email που λαμβάνουμε. Για παράδειγμα υπάρχει αναγνώστης που επιθυμεί να αποκτήσει την ντίζελ έκδοση του Mokka ενώ διανύει τον χρόνο περίπου 8.000 km(!).
Η επιλογή ενός ντίζελ απαιτεί συγκροτημένη σκέψη καθώς ο βενζινοκινητήρας υπερέχει στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά όπως η λιγότερο φασαριόζικη και πιο στρωτή λειτουργία του. Το σημαντικότερο που πρέπει να προσέξει κανείς είναι η διαφορά της τιμής πώλησης ανάμεσα σε μια βενζινοκίνητη και σε μια πετρελαιοκίνητη έκδοση συνυπολογίζοντας (με απλά μαθηματικά) την απόσβεση σε βάθος χρόνου ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει το χρόνο.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε στα γρήγορα τα φτηνότερα ντίζελ της αγοράς με τιμή πώλησης που αφορά στην βασική τους έκδοση εξοπλισμού με κόστος περίπου στα 15 χιλιάρικα. Σημειώστε πως οι τιμές πώλησης περιλαμβάνουν το όφελος της απόσυρσης, αφορούν σε πεντάθυρες εκδόσεις, σε ορισμένες περιπτώσεις αναφέρεται τυχόν προσφορά, δεν περιλαμβάνεται το μεταλλικό χρώμα ενώ η κατανάλωση αντιστοιχεί στην μέση τυποποιημένη που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Tο επόμενο αφιέρωμα θα έχει ως θέμα μοντέλα με εκπομπή CΟ2 <100 g/km δίχως τέλη κυκλοφορίας!
[table color=”blue”]
Chevrolet Aveo 1.3 Diesel | από 14.920€ |
---|---|
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.248 Ισχύς (PS/rpm): 75/4.000 Ροπή (Nm/rpm): 190/1.750 0-100 km/h: 14,2 sec Τελική (km/h): 163 Κατανάλωση (lt/100km): 3,8 Εκπομπή CO2: από 99 g/km Μήκος (mm): 4039 Χώρος αποσκευών (lt): 290 |
Citroen C3 1.4 HDi | από 15.390€* |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.398 Ισχύς (PS/rpm): 70/4.000 Ροπή (Nm/rpm): 160/2.000 0-100 km/h: 13,7 sec Τελική (km/h): 163 Κατανάλωση (lt/100km): 4,3 Εκπομπή CO2: από 113 g/km Μήκος (mm): 3941 Χώρος αποσκευών (lt): 300 |
Dacia Sandero 1.5 dCi | από 12.220€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.461 Ισχύς (PS/rpm): 88/3.750 Ροπή (Nm/rpm): 200/1.750 0-100 km/h: 13,3 sec Τελική (km/h): 162 Κατανάλωση (lt/100km): 5,0 Εκπομπή CO2: από 130 g/km Μήκος (mm): 4024 Χώρος αποσκευών (lt): 320 |
Fiat 500 1.3 MJT | από 13.941€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.248 Ισχύς (PS/rpm): 95/4.000 Ροπή (Nm/rpm): 200/1.500 0-100 km/h: 10,7 sec Τελική (km/h): 180 Κατανάλωση (lt/100km): 3,9 Εκπομπή CO2: από 95 g/km Μήκος (mm): 3545 Χώρος αποσκευών (lt): 185 |
Fiat Punto 1.3 MJT 75 PS | από 13.440€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.248 Ισχύς (PS/rpm): 75/4.000 Ροπή (Nm/rpm): 190/1.500 0-100 km/h: 13,6 sec Τελική (km/h): 165 Κατανάλωση (lt/100km): 4,2 Εκπομπή CO2: από 112 g/km Μήκος (mm): 4065 Χώρος αποσκευών (lt): 275 |
Ford B-MAX 1.6D ECOnetic | από 14.920€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.560 Ισχύς (PS/rpm): 95/3.800 Ροπή (Nm/rpm): 200/1.750 0-100 km/h: 14,2 sec Τελική (km/h): 163 Κατανάλωση (lt/100km): 3,3 Εκπομπή CO2: από 87 g/km Μήκος (mm): 3969 Χώρος αποσκευών (lt): 276 |
Hyundai i30 1.4 DSL | από 16.490€* |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.396 Ισχύς (PS/rpm): 90/4.000 Ροπή (Nm/rpm): 220/1.500 0-100 km/h: 14,2 sec Τελική (km/h): 163 Κατανάλωση (lt/100km): 3,8 Εκπομπή CO2: από 109 g/km Μήκος (mm): 4300 Χώρος αποσκευών (lt): 378 |
Kia Rio 1.1 D ISG | από 12.390€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.248 Ισχύς (PS/rpm): 75/4.000 Ροπή (Nm/rpm): 170/1.500 0-100 km/h: 16,1 sec Τελική (km/h): 160 Κατανάλωση (lt/100km): 3,6 Εκπομπή CO2: από 94 g/km Μήκος (mm): 4045 Χώρος αποσκευών (lt): 288 |
Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFLEX | από 14.552€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.248 Ισχύς (PS/rpm): 95/4.000 Ροπή (Nm/rpm): 190/1.750 0-100 km/h: 12,3 sec Τελική (km/h): 177 Κατανάλωση (lt/100km): 3,6 Εκπομπή CO2: από 95 g/km Μήκος (mm): 3999 Χώρος αποσκευών (lt): 285 |
Peugeot 208 HDi | από 14.552€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.398 Ισχύς (PS/rpm): 68/4.000 Ροπή (Nm/rpm): 160/1.750 0-100 km/h: 13,5 sec Τελική (km/h): 163 Κατανάλωση (lt/100km): 3,8 Εκπομπή CO2: από 98 g/km Μήκος (mm): 3962 Χώρος αποσκευών (lt): 311 |
Renault Clio 1.5 dCi | από 14.920€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.461 Ισχύς (PS/rpm): 75/4.000 Ροπή (Nm/rpm): 200/1.750 0-100 km/h: 14,3 sec Τελική (km/h): 168 Κατανάλωση (lt/100km): 3,6 Εκπομπή CO2: από 95 g/km Μήκος (mm): 4062 Χώρος αποσκευών (lt): 300 |
Seat Ibiza 1.2 TDI | από 13.490€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.199 Ισχύς (PS/rpm): 75/4.200 Ροπή (Nm/rpm): 180/2.000 0-100 km/h: 13,9 sec Τελική (km/h): 168 Κατανάλωση (lt/100km): 3,8 Εκπομπή CO2: από 99 g/km Μήκος (mm): 4061 Χώρος αποσκευών (lt): 292 |
Skoda Fabia 1.2 TDi | από 14.190€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.199 Ισχύς (PS/rpm): 75/4.200 Ροπή (Nm/rpm): 180/2.000 0-100 km/h: 14,2 sec Τελική (km/h): 166 Κατανάλωση (lt/100km): 3,8 Εκπομπή CO2: από 99 g/km Μήκος (mm): 4000 Χώρος αποσκευών (lt): 315 |
Smart fortwo cdi | από 12.788€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 799 Ισχύς (PS/rpm): 54/3.800 Ροπή (Nm/rpm): 130/2.100 0-100 km/h: 16,8 sec Τελική (km/h): 135 Κατανάλωση (lt/100km): 3,3 Εκπομπή CO2: 86 g/km Μήκος (mm): 2695 Χώρος αποσκευών (lt): 220 |
Toyota Yaris 1.4 D4D | από 14.060€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.364 Ισχύς (PS/rpm): 90/3.800 Ροπή (Nm/rpm): 205/1.800 0-100 km/h: 10,8 sec Τελική (km/h): 175 Κατανάλωση (lt/100km): 3,9 Εκπομπή CO2: 103 g/km Μήκος (mm): 3885 Χώρος αποσκευών (lt): 286 |
VW Polo 1.2 TDi | από 14.0520€ |
![]() |
Κυβισμός (cc): 1.199 Ισχύς (PS/rpm): 75/4.200 Ροπή (Nm/rpm): 180/2.000 0-100 km/h: 13,9 sec Τελική (km/h): 170 Κατανάλωση (lt/100km): 3,8 Εκπομπή CO2: 99 g/km Μήκος (mm): 3970 Χώρος αποσκευών (lt): 280 |
I-30 η yaris ΜΟΝΟ…
Και RIO (σορρυ για το double post)
Αναμφίβολα έχει πέσει ντηζελομανία, από την άλλη όμως θα διαφωνήσω απόλυτα στη λογική της “απόσβεσης” και του “15.000 χλμ ανά έτος”. Καιρός πια νά ξεπεραστεί αυτή η εσφαλμένη λογική που έχει γαλουχήσει γενιές και γενιές και έχει μπει στο DNA της Ελληνικής αυτοκίνησης.
Με τα επιπλέον χρήματα παίρνεις κάτι διαφορετικό με διαφορετικά χαρακτηριστικά τίποτα παραπάνω.
Ορίστε και το επιχείρημα: πόσα χιλιόμετρα ανά έτος πρέπει να κάνει κάποιος για να κάνει απόσβεση τις 17ρες ζάντες με τα 225 προφίλ που πλήρωσε 700€ επιπλέον; τα επιπλέον 400 € για το μεταλλικό χρώμα;
Υπάρχει βέβαια και η άλλη οπτική, οτι απόσβεση κάνεις με 0 χλμ, αφού την αυξημένη τιμή αγοράς την παίρνεις πίσω (μη πω οτι παίρνεις και παραπάνω) στη περίπτωση μεταπώλησης που ιδιαίτερα σήμερα γίνεται πολύ εύκολα για τα ντήζελ.