Εικόνες με ετικέτα "st���dte"

Ένα σχόλιο

  1. Πραγματικά με την καμία!
    Αν και υπάρχει ένας μικρός μηχανολογικός θόρυβος που προέρχεται από το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού.
    Γιατί με την καμία;
    1) Χρησιμοποιείται ηλεκτρική ενέργεια, η οποία ενέργεια είναι η ευγενέστερη μορφή ενέργειας και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε αλόγιστες εφαρμογές.
    Βέβαια οι αγώνες εκτός των άλλων χρησιμοποιούνται και ως πειραματικά εργαστήρια όπου εξάγονται πολύτιμα συμπεράσματα.
    2) Θα θέλαμε να μας έδινε ο κατασκευαστής το βάρος του “θηρίου”. Υποθέτω ότι θα ξεπερνά τους 2.5 – 3τόνους.
    3) Ο κίνδυνος δημιουργίας βολταϊκού τόξου στην λειτουργία και επισκευή ηλεκτρικών οχημάτων υποτιμάται και ο κίνδυνος ηλεκτροπληξίας από άμεση επαφή υπερτονίζεται. Συνεπώς εκτός των άλλων θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερο βάρος και κόστος μόνον για την προστασία της τερατώδους μπαταρίας από μικρούς κεραυνούς βολταϊκού τόξου, δεδομένης της καταπόνησης λόγω αγώνων.
    4) Πρέπει να ολοκληρωθεί ο αγώνας με μόνον μία φόρτιση (Εκτός αν έχουν αλλάξει οι κανονισμοί)
    5) Θα μάθουμε ποτέ από τον κατασκευαστή ότι το κόστος κατασκευής του “θηρίου” ξεπερνά κατά δύο και πλέον φορές το κόστος κατασκευής ενός αντίστοιχου αγωνιστικού Μ.Ε.Κ.
    Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι απολύτως απαραίτητα για κάποιες ομάδες επαγγελματικές κυρίως, ενώ για τους υπόλοιπους χρήστες θα πρέπει να κατασκευαστούν Πυρηνικοί Σταθμοί.
    Πάντως τα απίστευτα καλά νέα έρχονται από την Porsche.

Back to top button